Samen onderweg naar morgen

Met toekomstbestendig onderwijs!

Ontdek De Regenboog Nieuwdorp

Kennismaken met onze school?

Wat leuk dat je interesse hebt in onze school! Een omgeving en de leerkrachten die deze omgeving inkleuren moeten goed voelen. Dat is het allerbelangrijkste. Een kennismaking is dé manier om sfeer te proeven en dingen te weten te komen die voor jou belangrijk zijn.

Maak een afspraak

De Regenboog

Welkom op de website van CBS De Regenboog in Nieuwdorp. Onze school staat in het Zeeuwse Nieuwdorp, een relatief klein dorp in de gemeente Borsele op het voormalige eiland Zuid-Beveland. Onze school wordt dagelijks door bijna 100 kinderen bezocht en staat in het midden van het dorp.

De kinderen krijgen boeiend onderwijs, verdeeld over vier groepen. De groepen 3 t/m 8 wisselen op een dag wel eens van samenstelling. Kinderen leren zo met elkaar samen te werken aan een thema. Zo werken groep 3/4/5 en 6/7/8 vaak samen aan het DaVinci-thema.

Een team van 7 juffen en 2 meesters is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op onze school. Onze school is een christelijke school. Dat betekent dat wij, door de dag heen, handen en voeten geven aan de Christelijke identiteit.

We vormen samen met Kibeo een Kindcentrum. Voor opvang van je peuter of schoolkind kun je dus ook bij ons terecht! Vanaf december 2024, de oplevering van ons gloednieuwe gebouw, kun je ook voor babyopvang in ons Kindcentrum terecht.

Werken bij
Daag jij kinderen uit om hun talenten te ontwikkelen en laat je hen sprankelen?